TV & TEATER
FOTOGULVE scorer også i showområdet: Med et scenegulv, der er individuelt tilpasset til emnet, kan enhver teater, musical eller tv-scene forvandles til noget særligt, som med enkle midler tiltrækker ekstra opmærksomhed fra besøgende eller tilskuere. Lige så let er den ukomplicerede installation: bare rul ud, færdig! Efter brug kan gulvet rulles sammen igen og opbevares til senere brug. Perfekt til teatre med skiftende skuespil eller studier med forskellige optagelser… Kontakt os for nærmere information.
Karst/Kassel. FOTOGULVE FOTOBODEN™ & JOKA vil efterlade et særligt varigt indtryk på EuroShop 2023 i Düsseldorf. På et samlet areal på over 2.000 m² vil de individuelt og fotorealistisk trykte vinylgulve blive lagt i udstillingshallerne fra den 26. februar til den 2. marts 2023 som en del af den førende messe for detailbranchen. Ved de to indgange bydes de internationale faggæster velkommen med messens store nøgle visual på det højkvalitets vinylgulv, som FOTOBODEN™ – et produkt fra Visuals United AG med base i Kaarst – har specialprintet med det.
Besøgende kan også se, opleve og træde på de kreativt printbare vinylgulve på FOTOBODEN™ & JOKA standen og ved standene hos talrige andre udstillere fra områderne butiksindretning, butiksdesign, salgsfremstød, POS marketing, information og sikkerhed teknologi.
“I tråd med dette års EuroShop-motto “WE MAKE THE WORLD SPECIAL”, præsenterer vi os selv på Stand B12 i Hal 13 for første gang i år som en ung del af Jordan Group, der har international succes med sit JOKA-brand, ” siger General Manager Mischa-Ron Ferenschild Baetzel. Jordan Group er en af de førende leverandører af gulvbelægninger, døre, træ, træbaserede materialer, solafskærmning og tekstiler til bolig- og erhvervssektoren i Centraleuropa. Som en kreativ prikken over i’et er FOTOBODEN™ den perfekte partner til yderligere brug på messer og events. “Sammen med JOKA viser vi hele sortimentet af vores produkter, især i forhold til emnet bæredygtighed,” siger Mischa-Ron Ferenschild-Baetzel.
De mange områder af FOTOBODEN™ på EuroShop beviser endnu en gang på imponerende vis, hvor nemt det er at inspirere besøgende og kunder med kreative og konstant nye designs. Sammen med JOKA blev der udviklet valsede varer, som med ti års garanti garanterer bæredygtighedsaspektet gennem genbrug på messer og events eller langvarig brug i objektsektoren.
Begrebet bæredygtighed – økologisk, økonomisk, men også socialt – er en af vor tids store udfordringer, som FOTOBODEN™ har stået overfor i ti år. Hos Jordan har mennesker og natur været i centrum for virksomhedens filosofi i over 100 år. Familievirksomheden tager sit sociale og økologiske ansvar meget alvorligt, også over for fremtidige generationer, på forskellige niveauer.
I tråd med emnet bæredygtighed byder FOTOBODEN™ publikum velkommen på Expo & Event Stage mandag den 27. februar kl. 11.00 med den magiske tilgang til, hvordan messestande kan designes bæredygtigt med det genanvendelige vinylgulv. Torsdag den 2. marts fra kl. 11.00 vil General Manager Mischa-Ron Ferenschild-Baetzel sammen med Skolen for Farve og Design bringe det sociale aspekt af bæredygtighed tættere på unge mennesker i eventbranchen.
Tirsdag den 28. februar fejrer FOTOBODEN™ ti års fødselsdag på sin egen stand B12. Under mottoet “We make the world special” blev fødselsdagsstedet designet sammen med mikado messedesign international GmbH med et betagende standkoncept. Fokus er på den spændende verden af FOTOBODEN™ og JOKA.
De to store områder, der vil fange de besøgendes opmærksomhed i Hal 13 lige ved siden af på grund af FOTOBODEN™-designet, vil give endnu en, særligt varig følelse på messen. Der præsenterer Tysklands unikke kompetencecenter for farveteknologi og boligindretning sig med den tekniske skole for reklamedesign Stuttgart på stedet med sine “Room4Senses”. En mening gøres håndgribelig i alle rum. På den måde kan interesserede besøgende opleve, hvordan sanseindtrykkene fungerer i salgslokalet og i markedsføringen.
Efter messen er som bekendt før messen: Derfor vil FOTOBODEN™ fortsat tilbyde alle sine EuroShop-kunder genanvendelse af den gulvbelægning, der er individuelt fremstillet til messen i 2023. Sådan skabes et gulv, der kan printes individuelt, ud fra FOTOBODEN™: Et eksemplarisk materiale kredsløb, som i messeverdenen med sine kortsigtede planlagte brugstider burde være et lille, men effektivt skridt mod fremtiden.